18 år!

Bästa dan ever! om inte denna blir bättre hihi.. höh..
Bästaste Anna & Jessica gav mig skönaste boken.. "jag mår vara handikappad men kalla mig inte mongo, Handikappade ger svar åt svåra frågor" , det måste vara den skönaste boken jag läst någonsin, jag fick även en söt kattkompis till stella, mjau!
Sen blev det fika med släkten dvs god blåbärstårta och pengar.. mums. sen bar det av till mall0n där vi delade en flaska champa sen drog vi till seven och gjorde av med en hemlig summa.. hmm..det var iaf hur skönt som helst..men allt har sitt pris och några timmar senare befann jag mig i skolan för att gå på en psykologi lektion. jag mådde inte bra. jag tror till och med jag fortfarande var full när ja vaknade.. höh..
Ikväll är det tjejmiddag hos mig och sen bär det av ut för dom som kan. det ska bli nice!

Dagen bekännelse: jag har aldrig lärt mig gjort en labbrapport..
Dagens sanning: Linda Skugge må vara i särklass sveriges BÄSTA journalist ever.. kan tillåme peta ner Carina Berg från första platsen!

Och nu.. lite saker jag tänkte på när jag tog bussen imorse angående
www.starlounge.com och www.perezhilton.com vilket som är bäst osv.. enjoy!

Skvaller:
Starlounge:
Gulligt och mjukt.. ror aldrig riktigt i hamn.. lite "oh Kerri Russel från Felicity som gick för 100 år sen är gravid med en Bskådis som spelade korvförsäljare i oscarsbelönad film wow".. jag vill ja riktigt rått skvaller.. men det finns lixom aldrig.. bara ibland och då har dom snott artiklarna rakt av från The Sun eller någon annan brittisk morgontidning.. soft. smooth allmänt mjukt mjukt vanilj mjukt. = booooring.
Perezhilton: inte heller värsta värsta nyheterna men roligt! Hilton har alltid det senaste från dom senaste inneställerna,vet allt om alla kändisar och kallar sig själv för The queen of media och det är ju sant.. inget i världen kan någonsin vara mer unik är Hilton. Det är tillochmed så att man får dåligt samvete när man tar bilder därifrån och det händer aldrig annars. lycka!

Bilder:
Starlounge:
Köper in bilder från Stella Pictures, har en kul grej där dom alltid lägger ut bilder på kändisar när dom joggar/äter/rastar vovven/shoppar mat.. lite långtråkigt men det är väldigt bra bilder..men starlounge är en endå en ful fisk där dom alltid lägger ut dom absolut fulaste bilder på kändisar när dom ska verka "dåliga".. som när victoria beckham blev jagad av grisar och satte ut bilden på värsta grisbilden på henne som var tagen underifrån och när Jolie/Pitt/Aniston grejjen började ta fart la dom ut ängelbilder på Jennifer och fulaste bilden på Angelina när hon hade kycklinghalsar och slem i näsan typ. FY! kändisar SKA va vackra.. vill inte se fula kändisar.. vill se dom perfekta de därför dom är intresanta.. vill ja läsa om vanliga saker kan man lika gärna gå över till grannen på en kopp kaffe typ..!
Perezhilton: Får(?) bilderna från paparazzis.. inte alltid bästa kvalitén men en kul grej är att det alltid är ritat med kommentarer gjorda i paint för att ingen ska kunna använda bilderna till nån annan hemsida, väldigt smart..sen lyckas dom alltid med dom BÄSTA bilderna..på starlounge kan man se en lite suddig prick och "aha där e ju jayden james brittans yngsta" men på hiltons är det tydliga bilder så man ser exat "oj kingtons har fått gwens näsa ser ja". perfa! ja skulle lätta kunna känna igen Gwyneths dotter från 100 meters håll nu. sweet

Design:
Starlounge: väldigt bra och fin. lite tjejig rosa och mkt utrymme som man kan kommentera, vilket ja aldrig vågar eftersom det är väldigt fjortis för dom flesta som läser starlounge är Lindsay/Paris älskade 12 åringar som dissar kate moss för hon snortar osv osv..och sen kan kan ändra språket oxå. kul!
Perezhilton: inte lika bra..det är iof lite av charmen också men man tycket att hilton borde ta en webbdesign kurs.. kanske nått å tänka på? jag vet att det finns platser kvar på linné annars.. hehe

Blogg:
Starlounge: massor. urtrista.. Daphne Leons blogg var ett ljus i min trista vardag(nädå) men efter Thailand resan började hon gå ner lite.. vad har hänt daphne? du var ju stureplanspinglan no 1! vill ha me skavller och se mer från din snygga gaderob! I know you can do it!
Perezhilton: finns ingen såvitt jag vet..endast kommentarer efter varje kändisskvaller.men ja vill ha en riktigt blogg! det skulle ja så kul och intresant även om ja absolut aldrig skulle gå ut igen om det hände. skulle va sååå fast.

Personer bakom:
Starlounge: har ingen jävla aning. vill inte veta heller. Inga megabra journalister antar ja.. kanske ett gäng unga människor som gillar att läsa skavller? dont really know..
Perezhilton: Nån skön iaf! hade kunnat tänka mig att det va Brandon Davis annars om det inte stog så mkt skit  om han.. han är ju i alla svängar..inte för jag på nått sätt gillar han.. han är bara en fet nörd som tror han är skitkul med hans Firecroth team tröjja.. alltså det är vääääääääldigt 2005 grabben..


allt för idag.. syns under bordet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg en intervju med Skugge igårkväll. Hon är den vidrigaste människan jag hört om. Jävla.. jävla.. jävla! I hela mitt liv har jag avgudat henne (media har tvingat mig) men nu, nej. Hon är.. inte okej. Let's diskutera ikväll, allright?

2007-12-04 @ 14:43:18

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback