tralala lilla molntuss

Världen applåderar och beundrar PARIS HILTON för att hon vid 26 års ålder har kommit på att spela dum inte är gulligt längre. Paris har nämligen funnit gud och ska nu mera sluta vara dum och söt och istället hjälpa sjuka barn.
Fint fint Paris.. jag undrar hur länge det ska hålla, Pappa Hilton ska ju ordna ett stort kalas för Parran när hon kommer ut ur fängelset, Men vad vet ja hon kanske drar till Sudan istället och hjälper hiv-smittade barn. hugahuga..



Sista blonderingen är klar. Håret är inte torkat än så jag vet inte resultaten.. ska åka till Mirja imorn (Min frissa som kirrar mina hårförlängningar, är ni sugna på det gå till henne hon är süperbra!) Ska be henne checka om hon kan fylla i det jag missat och få en jämnare ton om det behövs. Håret var som en liten minipresent till mig själv för jag missade hultan, det och två sköna skor jag köpte idag på REA, asbilligt och skitbra! Jag älskar att shoppa ekonomisk, det är en kick. En superdrog. Mums..

image226

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gåre med hååret? hårförlägning? :O kostar? bra? snyggt? sugen!


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback