Sverige sverige fosterland+alkohol

image220
idag är det National dan, även den dan mina päron har varit tillsammans (nej inte förlovade eller gifta utan TILLSAMMANS) i 26 år! Thäts fucking great!

Igår var vi ute på Seven och i princip dog. Av fylleslag och blåsor.
Jag har aldrig upplevt att mina fötter gör SÅ ont efter en kväll, När jag och Rebecka hade lämnat av Viola så sprang vi från McDonalds till Royal barfota och vi grinade(nästan) som fan. det gjorde verkligen svinont! Tur att jag fortfarande var lite packad så jag såg det roliga i det hela, min fylla var effektiv hela kvällen!

Ikväll blir det rådhussalongen igen förhoppningvis med Ninni,Ana och Malle. men först ska ja plugga rättskunskap. har prov imorn på morronen.. wiho!

Kommentarer

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback