studenter 2007!

Kom nyss hem från en astrevlig mottagningen i Kungsängen/kåbo för kusin Patric hade tagit studenten. Det var så roligt att träffa alla kusiner jag inte träffat på jättelänge och Mia som jag inte träffat på typ 16 år! Massa god mat och så. Längtar redan till min skiva nästa år då alla kommer igen och umgås hihi:).
Idag har jag offiellt bestämt att jag har sommarlov. Även fast jag har två dagar kvar.. Vi kommer antagligen dra till Linn i vällingby och hitta på nått trevligt, supa och redlös dvs ;) nädå..
Skriver mera sen.. tjilll!

image222

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe tack

mkt :)
jaa jag färgade ju typ 4, 5 ggr för att få bort allt oranga som blev när jag var dum nog att färga rakt på min bruna skalle.. haha! big misstake! men nu ere riktigt bra o jag e nöjd så mankan väl säga att det var värt de :D haha
men gör hos frisör ! eller köp 2 blonderingsfärger, gör en först å sen lär de bli orange, sen gör du igen, plus kör silvershampoo å ha i när du tvättar! det funkar läskigt jäkla bra faktiskt!! tar bort att de oranga!! :D
mitt tips iaf :D om du ej har råd me frissan! de kan ju va rätt dyrt =/

Postat av: Anonym

fan va kul!

2007-06-09 @ 19:14:41
URL: http://rebeccs.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback