story of the groggluder

Att 7 liter euroshopper vin ( 4:- kilo ) tog slut på cirka 1 månad och en vecka är fortfarande obegripligt för mig. Herre min skapare, oh my GOD!


Idag har jag varit runt och flängt i Stockholm, först städade vi lägenheten i Hornstull sen ställde vi tillbaka alla grejer ( Lägenheten var hyrd i andrahand, very olagligt!) Vi snodde till och med en bok, hihi. Sen flängde vi runt bland annat var vi i systembolaget i högdalen och käka lite pizza. Sedan avslutades dagen med kaffe och cigg inya lägenheten, utsikten är BÄST. man ser både bandhagen,högdalen och rågsved rätt bra, och ja ska få bo där de tiden jag ska jobba. Perfa! Ja kommer med mycket stor möjlighet vara bakfull varenda dag på jobbet höhö..

Vad händer ikväll?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gör du i stockholm ?

Postat av: Anonym

sweet.
haha jah, fan vart upprörd lite igår efter ha läst för många bloggar där ALLT det där stod i Varenda blogg!!

2007-06-02 @ 00:00:53
URL: http://karinhanser.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback