Pipedown är världens bästa låt tycker jag

Samtal med min hjärna idag:
Jag: Jadu hjärna, vad säger du om att städa rummet idag?
Hjärna: Nej.

Japp, the mind has made up his mind. Mitt rum ser ut som en knarkarkvart. Vidrigt är ordet men vad ska man göra när hjärnan inte sammarbetar?


Idag var det MYS. är lite arg för jag inte får ta ledigt 3 ynka dar från jobbet för att gå på peace&love. det som är otroligt viktigt för mig tillskillnad från jobbet som jag är otroligt trött på.. längtar efter den 13 juli då jag slutar även fast det känns som om den dagen vägrar komma:(.

Ännu en vecka där ja komme försummra denna blogg. Men jag är säkert tillbaka. Kommer säkert blogga någonting fint imorgon när jag vaknar om ni har tur kära läsare, tills dess får ni avnjuta den här braiga videon med den här låten som är min favvolåt just nu. ljudet är lite sisådär men jag rekomenderar verkligen den här låten! He is a fucking genius man! hans texter är fenomala, inte av denna värld. Lovely!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men petra , man hööör ju inget :(

Postat av: Anonym

Borde också samtala med min hjärna!

2007-06-25 @ 16:52:40
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Anonym

Hihihi. Kolla! JAG FATTADE HUR MAN GJORDE. Jag är nog världens lyckligaste fjärt!

2007-07-07 @ 15:26:46
URL: http://snopp

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback