orka va en rubrik..

H33h3h3hh! Fick ett asroligt samtal/sms idag av någon hobbyturk (I guess) ungefär såhär lät det!

(sms)
Hobbyturk:Hej hur e det leget?
Jag: Vem?
Hobbyturk: En flika från jakan. e det mata
Jag: Är du en flicka från jakobsberg?
Hobbyturk: ja ne hur mår du
Jag: Alltså vem är du?
Hobbyturk: Det viberar i trosan nu
Då svarar jag inte på skiten men då ringer människan..

"Eh hallå är det martha eller matta märta eller va du heter?"
"Eh vem fan är du och varför ringer du mig?"
"Alltså shiiiit är det du eller inte? bor du i jakobsberg eller shiiiiiiit"
"Eh du våldtar svenska språket tala tydligare förfan"
"Lek inte svenne jävla"
"EEEEEEEH vem har sagt att jag är blatte?"
"Svenne jävel!!!!!"
"Vem har sagt att jag är svensk då?"
"Asså lyssna lyssna varför leker du för jävla"
"Eh hejdå"
"NEJ lyssna du ska lyssna på en sak!"
"Eh näe hejdå!"
"JO DU SKA LYSSNA, LYSSNA *klick*"

Fick en god skrattstund efter det! Undrar fortfarande vem det kan va, har mina aningar faktiskt haha!

På fredag blir blonderingen av! ska även försöka få till en söt snelugg again.. Känns väldigt sommrigt och bra. Är lite halvledsen eftersom jag inte kom till Peace & Love heller men det får bli nästa år, då ska ja fanimej på varenda jävla festival!


Tanke till mamma som är på sjukhuset. igen. krya på sig mammsen!

image224

Kommentarer
Postat av: Anonym

T
H
E
G
U
I
D
E
-- Din Guide till Världen!


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback