mohammed bulle

Idag utbröt det en liten panik attack på jobbet. "någon" (nämner inga namn men.. det var jag! suprise dudes) hade glömt papper vid kopiatorn och Åsa märkte det såklart och småsprang omkring i korridorerna och skrek "Hallå Mohammed Bulle ligger vid kopiatorn! Vems Bulle är det? Hallå Bulle!" Det lät hysterisk kul. Jag skrattade i säkert prick 4 minuter.
Senåt jag mat. Liten resume av min dag:

07:40  Vaknar. Vill dö
07:48 går upp. Vill dö. orkar inte sminka mig så ja lagar gröt
08:00 äter upp min gröt och inser att Johannas internet är cp. stänger av datan och springer ut
08:45 är i Solna centrum. Kommer på att jag har glömt min lunch ANDRA DAGEN I RAD. så jag springer in på pressbyråm snabbt och sliter åt mig två yoghurtar väl framme vid kassan märker ja att det är viktväktar yoghurtar men det skiter jag i och kutar vidare
09:00 enter the polishus
09:01 är vilse i the polishus
09:21 fortfarande vilse då en snäll farbror säger att ja ska gå till andra vinkeln för där håller dom till. jag går dit. är fortfarande vilse..
09:30 En snäll tjej/tant i receptionen får ringa Leo och säga att jag är vilse. han kommer och hämtar mig. är glad. pinit läge sen när jag inser att ingången till gränspolisen/utlänningsnämden är bredvid typ..
10:00 dricker morgon kaffe och läser
11:00 funderar på att jobba. ångrar mig utan lägger mig ner bekvämt i stolen och lyssnar på the voice
12:00 panikgör massa filer tills 1 då jag bestämmer mig för att äta lunch. Ångrar mig drastiskt och inser att yoghurtar smakar SPYA big time.. frågar om det är okej att kila tillbax till Solna C och köpa käk. det fick ja, OCH ja hittade tillbaka perfekt!
14:15 Denna mystiska tid röker jag förvånadsvärt många ciggisar. undra varför. för det kan ju inte bero på att jag är utråkad?
15:00 gör några filer bla. Mohammed Bulles.(!)
16:00 åker HEM! woh woh oohh!

Jag undrar om en polis på mitt jobb läser min blogg.. idag kom han in och frågade varför jag tyckte jobbet va så tråkigt och om ja ville ha något nytt för ja kanske skulle kunna jobba hos västerorts polisen istället? que? är detså uppenbart att jag lider? Really skumt...


Nu ska ja ta en dusch.. SMELL YOU LATER ( h3h3passande..h3h3h

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAAHAH ! halva din dag gick ju åt att hitta rätt ! haha kan nog tänka mig dig irra runt där och inte hitta haha !
får du bra lön förresten ? :P

Postat av: Anonym

hel ball!

2007-06-20 @ 19:08:45
Postat av: Anonym

Hur kommer det sig att du jobbar just där :) ?

2007-06-21 @ 00:04:47
URL: http://rebeccs.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback