JESSICA BIEL SHOPPAR PÅ ACNE

Fan vad trött man är på rumänska flyktingar vid det här laget..
Idag har suttit från 8 till halv 5 med ännu mer rapporter. BLÄ. gick lixom upp klockan 6 idag! KLOCKAN 6(!) är det ens en tid? Sugit som fan, och inte nog me det så hade båda mina handledare tagit en sovmoron så jag hade inget annat göra i en och en halvtimme. kul..
Och sen till den person om spred ut myten om att Stockholmare är otrevliga skitstövlar som aldrig pratar med okänt folk borde dö. ALLA snackar med mig. Alla importer.. Det verkar som mitt jobb att ta hand om invandraes filer går ut över mitt privatliv då folk om inte ens lärt sig säga hej genast ska sätta sig brevid och berättaom det fina liv dom hade i finland(?!?"?"?!!) Ush och fy. Banan-magnet är vad jag är..

Btw vem kom på den brijlanta idén med pasta med skinka och bladspenat? ni vet reklamen "It's skinka and bladspenat" (Hysterisk ful brud). Den smakade iaf mähä. Glömde ju min matlåda hemma. Så jag köpte en sån. Waist of monkey.

Over



Ps1. Vem hänger med och bombar Justin? är så sjukt trött på han, har lyssnat på den vidriga radiokanalen the voice hela dan det enda han snackade om (Mittimellan låtarna the way you are och umbrella (hat hat hat) var JUSTINOMGOMGOMG och TIMBERLANDS efterfest.. OMG säger jag bara.  bajzkorv


Ps2 Orkar inte med Johanna längre, funderar på att sälja henne, lägsta bud är en valfri kylskåpsmaget.
Ps3. just nu försöker hon peta in iskuber i fomr av delfiner i min tröjja. kul liv

Kommentarer
Postat av: Anonym

snäll mamma :O värsta schyrre av henne jöh!
ja, har ju pluggat klart här nu va. skrivit inlägg nu so u know ;p


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback