I HATE COPY-CATS

Igår var min planering att jag skulle tvätta håret. Planerna avblåstes och Ana aka menzm0nzter mota ut oss till avec där vi skulle ta "en drink". "en drink" blev en kanna öl och en flaska vin haha!
Vi skrattade åt gamla minnen och hade allmänt trevligt! Känner att jag har saknat dom väldigt mycket. synd bara att Ninni inte kunde va me men hon skulle ju plugga den tråkisen!.
Det andra lite småroliga var att vi började prata med en heltrevlig kille, vi fyllensnacka om allt från feminism till sexism och allt möjligt haha. :)

Idag blir det utgång again.. jag och Rebecka ska dra ut på nåns skiva men först förfest i Vaxala, det är lika bra att min kropp vänjer sig. Ska fan va full tills den 18 då jag börjar jobbar och sen hela Alanya. jag längtar :D

image218image217

Kommentarer
Postat av: Anonym

mitt lilla hjärtegull :D jag fixade ju killar till er ;) dubbeldejtare hhahahhahaha

2007-06-05 @ 17:36:30
Postat av: Anonym

avec = med på franska .

Postat av: Anonym

Gulligt att du och Ana har varit tilsammans med samma kille hihi

2007-06-07 @ 17:08:14
Postat av: Anonym

Jag me! fjortisförhållande när den är som bäst och tänk på lite vad du skriver och våldta inte svenska språket ;)

2007-06-07 @ 19:50:31
URL: http://stellae.blogg.se
Postat av: Anonym

aaa vi delar pojkar :) jag kan bli tillsammans med ditt ex också om du villllllllllllllllll

2007-06-08 @ 07:20:00
Postat av: Anonym

Ne jag vill ha Dijar, allså ditt ex.Undrar om han är bra i sängen? Båda kanske kan svara?

2007-06-08 @ 21:04:59
Postat av: Anonym

Jadu kära anonym det vet ja inte eftersom ja aldrig hade sex med han. men han sitter just nu på en ungdomsbårdsgrej så knock yourself out!;)

2007-06-09 @ 16:28:00
URL: http://stellae.blogg.se
Postat av: Anonym

underbara uppsala med dessa människor som har så mkt tid och energi över att utrycka sin avundsjuka på detta vis :)

2007-06-09 @ 19:58:02
Postat av: Anonym

Ja uppsala slår alla rekord, men vad syftade du på?:)

2007-06-09 @ 20:25:44
URL: http://stellae.blogg.se
Postat av: Anonym

fan va dååååålig brud att komma o kommentera andras privatliv i petras blogg!
händer det så lite och är du SÅ desperat så du säger rakt ut att du vill ha vårat ex...
ajj ajj

2007-06-10 @ 00:14:07

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback