hej du glade!

kära anonym aka 213.212.1.52
Jag vet inte om du är mentalt störd och fortfarande tror att året är 2005 och jag och mina kompisar nyss slutat högstadiet och körde med fjortisfyllor fortfarande eller om du bara har ett allmänt tråkigt liv så du sitter och filar på kommentarer till mig som handlar om mitt liv för ungefär 2 år sen?
Anyway, du verkar vara ganska bekymrad över min tillvaro så jag kan glädjeligen ge dig beskedet att Jag( och Ana!) mår bra. Ana tog studenten nyligen faktiskt,även fast du har svårt att tro det har det hänt ganska mycket under2 år! Tror du att du kanske kan gå vidare nu? Eller behöver du mig och mitt gamla förflutna privatliv så mycket kanske jag kan hosta upp nått annat trasslig förhållande som du kan sysselsätta dig med? Ana hjälper säkert också till..vi är ju som sagt rätt snälla människor innerst inne ;)..

Kommentarer
Postat av: Anonym

va knepigt! Hoppas personen i fråga lägger ner!


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback