hej alla snygga människor

Nämen.. hittade min pappa på aftonbladet.. skumt?:P

 Förlåt kära läsare, har varit extremt kass på att uppdatera! Hade varit mycket lättare om ja fick använda datan på jobbet.. inte nog med att ja skulle få lite tidsfördriv jag skulle också kunna blogga typ varenda timme(!) vad som försigår på jobbet hehe!
Nu är jag iaf tillbaka på hemmaplan dvs Uppsala, ska snart gå och lägga mig.. ska upp klockan 6 och får skjuss av papi till solna imorn. huga huga..jag var glad för jag trodde det var fredag imorn.. men det är bara torsdag:( det betyder att det är en hel dag tills jag får gå ut på en förtjänad krogrunda i Sthlm och dessutom en hel dag tills Alex Schulman's krönika i Punkt.se..


Önskar jag hade tid och ork att berätta min ilska över starlounge, men det gör jag inte. Istället ska ja publicera mina favoritkommentar, dvs dom absolut dummaste som bara en rastlös fjortis kan skriva.. Och jag skiter fullständigt i vem och var som publicerat skiten jag tycker att de är kul och där med basta. Punkt

ang. Pete Doherty's mamma säger att sonen inte är redo att sluta knarka som han påstår i hans senaste bok "the book of albion"

"Asså vadå är Pete Doherty känd för nått eller e han bara okänd?????"

Suck, man blir trött på dagens ungdom.. Pete har en otrolig talang och förtjänar kändiskapet OCH priset han fick av brittiska regeringen.. Fjortisslakt..


Ang. Paris gick ner 5 kilo i fängelset
(okej för det första, ja ja är lite Paris besatt men who cares?)

"Asså jag bryr mig inte vad ni säger jag älskar Paris och blev jätte ledsen när hon fick fängelse"

När folk snackar om rattfylleri på tv då tycker alla jääättesynd om offrena och alla som kör rattfylla är hjärtlösa idioter som inte kan få nog me straff. När kuk-näsa Paris kör rattfull då ska hela världen gråta istället. eh?


Ang. Brittan vill ha tillbaks Kevin.

"jag tycker synd om britnet och kevin jag tycker de ska bil ett par igen låt dom vara i fred måste de gå så många rycket om donn låt deras liv vara snälla !!!!!!"

Gud ge mig kraft att svälja impulsen att slå ner min data för jag blir så helvetes förbannad på att jävla särskrivningar! KAN folk inte lära sig svenska innan dom ska hålla på och bolla med kommentarer? Och förresten vem fan bryr sig om vad den här Mirna säger? Britney är en A-kändis big time, Britney VET att vad hon än gör kommer hon förföljas av kameror. Och hon gör ju inte saken bättre genom att raka av sig håret, klä sig fult och supa sig full? Låt deras liv va snälla måste vara sveriges mest onödigaste mening 2007.


Sov gott nu kära läsare. Det är en dag imorgon med!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du är bra du (;

Postat av: Anonym

hej petra ! :D
haha

2007-06-28 @ 14:44:07
URL: http://dahlia3.blogg.se
Postat av: Anonym

sant. För paris tycker inte det är rättvist att hon ska bli dömd när hon kör rattfull. Men så lär hon väll ta den smällen som blir när en rattfyllerist kör på henne med en klackspark. Inga krav om skadestånd eller dylikt där inte. För det är ju inte rättvst att man ska dömas om man råkar ha en massa promille i kroppen när man kör bil. twice. Go paris!

2007-06-29 @ 13:12:17
URL: http://placeofjohanna.blogspot.com
Postat av: Anonym

Haha sjukt roliga kommentarer, skrattar och blir förbannad samtidigt. Att folk orkar leva med att vara så pass korkade, fyfan.

2007-07-01 @ 21:11:19
URL: http://zeth.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback