fett mé kärlek=SSSSMK

Kom nyss hem från att ha sett SLAGSMÅLSKLUBBEN live:D.
Det började med att vi kutade och stressade som as för att hinna till fyrishov, scenen öppnade 18:00 och vi kom 18:35 jag började nästan grina när jag insåg att vi kanske hade missat dom, när vi väl kom fram visade det sig att SMK skulle spela 21:45, då började Malle nästan grina..
Vi tänkte iaf att vi kunde sitta där och ta kaffe. Det var gratis påtår så tanten i kassan såg glad ut när jag kom och hämtade mer kaffe och gav mig mjölken. Andra gången såg hon halvglad ut och gav mig mjölken. Tredje gången lät hon mjölken stå framme. Sjätte gången såg hon förbryllad ut, då hade ja sammanlagt hämtat 12 koppar kaffe.
Hon kunde ju inte säga till oss, hon sa ju faktiskt gratis påtår och hon sa aldrig hur många man fick ta så varför inte utnyttja systemet tänkte ja!
Vi har även cigglösa, jag var mycket ledsen. Men jag fick åtminstonde en av Adiam som jobbade där och en av en
 jävligt söt grabb som var allmänt givmild och gav mig en prince. Tack söta killen!
( Som jag anade också väntade på SMK i regnet..)
Regnet jaaa.. det ÖSTE ner, det blåste och folk kutade, just då spelade Veronica Maggio och hennes publik försvann spårlöst. Stackarn.
Som tur var slutade det när SMK kom upp och mitt hjärta stannade. Jag hoppade och skrek och min hals är helt broken, det här var det näst bästa som kunde hända. jag är SÅ glad och frej är SÅ söt. love him. Fast det hade varit snäpet bättre om vi hade kunnat grogga och haft cigg men jag är überhappy endå. MMHM :D

image229
image230

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha "utnyttja systemet" ! bra petra !
ja gud vet hur familjen hilton tänker (okej , alla amerikanska kändisar) . kan man inte skicka iväg alla hiltonsar till sibiren och använda dom som billig arbetskraft ? dom tillför ju ändå ingen nytta här i världen !


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback