en vodka redbull 12:a tack!

Först och främst måste ja säga GÅ ALDRIG TILL CLARAS i sthlm. Fick nämligen min Ipod snodd där igår, någon av dom jävla pundarna som stog i gaderoben hade roffat åt sig den.. det känns förjävligt att betala för att få lägga in sina grejer där och sen ska dom rota igenom väskan och ta ipoden! Innan vi hade klivit av tunnelbanan hade ja virrat mina höglurar runt ipoden och lagt den längst ner i väskan och gått in till Claras, när jag gick ut därifrån vid 3 tiden och skulle lyssna var ipoden borta med mina hörlurar låg kvar i väskan, alltså hade ngon rullat upp hörlurar och tagit ipoden. Jävla skitpiss, min älskade lilla fina ipod kommer hamna i någons smutsiga händer, säljas för en 500 på plattan eller dylikt.. :(

 Bortsett från den incidenten så var kvällen trevlig, förutom några missöden som brommapojkarna som par astjocka lyle&scott tröjjor, shottade jäger och dansade plocka äpplen dansen, dom tyckte dom bringade sexy back men det tyckte inte vi, dom var mest roliga.
Vi förfesta i Bandhagen där vi vinade "den fiiiiiiiiiiiiiiiiiinaste chardonnayyyyyyyyyyy!" och drog sedan ut vid 12 tiden och fortsatte förfesta på någon ställe som hette Barcelona som låg på Drottningsgatan, roligaste var när Malin försökte sno ett helt glas vodka redbull och kutade ut och fick bartendern efter sig, helt crazyy!
Kvällen urartade sig rätt bra, lagom full men det ABSOLUT roligaste under hela kvällen var när vi skulle åka till Upplands väsby där vi skulle sova hos R's kompis. klockan var kvart över 4 och alla var trötta och ville hem, framför oss satt världens mest psykade bryd som satt och storskrek och berättade om sina två systrar som hade blivit fastbundna och våldtagna framför hennes ögon, för 10 respektive 3 dagar sen..Hon var en känd myttoman från märsta och alla hade skitkul! TACK tjejen du förgyllde min bussresa!

Ikväll blir det utgång igen. haj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit, man bara längtar tills nästa inlägg på din blogg kommer, tycker den är så klockent skriven, varje dag. Älskar den! Tack för mkt bra läsning!


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback