en svensk jävla helg

image237
Glad midsommar. Idag ska alla fjortisar
( med undantag med personer som
Karin som faktiskt är normal och INTE fjortis)
 och andra galna pack blir asfulla i Öregrund.
Jag ska inte till Öregrund.
Näpp, ja ska fira i Sthlm.. utan midsommarstång och utan sill och snaps.
Jag som såg framimot a big holiday utan tradiotioner, men varför känns det inte så nu?
Ge mig svensk midsommar! (och bra väder tack..)
Hade det inte varit för mamma hade nog firat hemma, men hon kommer hem på måndag. =)


Btw, i år ska ja fan skita i att lägga blommor under kudden för att se min framtida man, det kan mina zoodacien taroot säga till mig istället. pyttsan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ÅÅ va söt du är som nämner det där om mig!
men vad gjorde du på midsommar då?


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback