Ditt as

VARFÖR finns det sånna jävla rikspuckon som inte fattar ett bajs! jag snackar om busschaffisar, när Uppsala nu har blitt så modern med bussbiljett via sms kan man väll också se till att spånen till såkallade chaförer förstår det också! Fick skicka sms:et två gånger för att den jäveln skulle tro mig. Jag skulle åka 3 stationer. Klockan var 20 i 3. Och det är omöjligt att skicka ett fejk sms från bussnummret till min mobil. Det var verkligen sjukt jävla jobbigt och vidrigt när gubbe satt och stirra blint på min mobil och gick omkring och snokade i min mobil. Man märkte verkligen hur alla människor hatstirrade på mig. Alla var säkert trötta och fulla och ville hem och sova men sjävklart skulle han tjaffsa med mig, fan va less man blir!

Igår hade jag världens mest sjuka utekväll. Orkar inte skriva upp allt men det mest sjuka var champaglaset som blev kastat på den där vidriga otrevliga karln som bollade med förolämpningar, det bästa var att glasen hade vi fått gratis så vi slösade inga pengar:D ( Fast även om vi hade gjort det så hade det inte varit några problem för det va värt det!) Det värsta var att vi missade sista nattbussen så ja fick ringa min stackars mamma och få henne och skjussa hem mig och Elias, dom åker förresten till Sunny beach nu om några timmar, Kalas!


Imorn är det flytt till STHLM för min del. Så imorn ska jag ha en liten avslutningslunch på stan med ELHiiiiin och Raquel. Sen bär det av och ja ska hookas upp med Malle där med. Ska bli skojj. Nu är det jobb och pengar som gäller..

TJARRRÅ Uppsala city, ses i Sthlm h333hhh..!

Kommentarer

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback