champange ska va torr,kall och jäävligt dyr

Jag känner väldigt starkt att jag glömmer bort bloggen ibland:(. För typ första gången i mitt liv har jag alldeles för mycket bollar i luften. jag shoppar,fikar och festar för mycket. not.
Haha, näe men det är ju snart sommarlov! på fredag springer studenterna ut, och vi blir äldst i skolan. Känns bra, nu kan vi köra med alla stackars barn som hade oturen att födas på 90 talet. h333333h..

Today åkte jag och Malle till gröna lund. Vi hade mkt skoj och blev barn på nytt. Dagens absolut roligaste var grabben som tokraggade på M. Det var väldigt obvious att ingen av oss var intreserad men han kämpade på som fan, oturligt nog stog vi i samma kö rätt länge och han slog M och fnissade. Ett trick som funkar galant - om man är 6 år. Droppen som fick bägaren att rinna över var när han berättade med stolthet i rösten att han minsann jobbade civilkurage(?) på grönan och sa sedan åt med skarp röst till en liten 12åring som lutade sig mot staketet. 12åringen skämdes som fan och blev überledsen. VR(=vidriga raggarn) trodde typ att jag och M skulle bli sjukt impade för hans wannabeväktarstyle men vi tyckte mest synd om 12åringen..
Som tur var kunde vi smita sen och vi såg dom inte mer resten av dagen=).
När vi sedan drog från grönan tänkte vi dra till Bandhagen och ta en kaffe i Johannas (SNART min med! h33h!) lägenhet men hon jobbade och ville inte ge oss nycklarna. Hon ville "packa upp först" tönt, hon trodde säkert att vi skulle rota igenom hennes überhemliga data. NÖRD.
Men vi överlevde, vi drog omkring i sthlm mest, tog bussen till fridhemsplan och strosade runt där och chillade och tog bussen tillbaka till slussen, då tröttnade vi och åkte hem till Uppsala och satt hos mig och snackade skit och drack kaffe..
Imorn är det söndag vilket betyder PLUGGA . Egentligen skulle vi ju faktiskt dra till öregrund och sola hela dan men skolan har ingen lag.
image214
Djurgården och Gröna lund är fint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta mobba oss 90:or !


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback