Borlänge nästa?

Ja sthlm slutade väldigt oväntat.. smarta som vi var antog vi att bussarna gick som vanligt till uppsala 02:15 och sen 05:00.. men det gjorde det inte.
Linn och jag spenderade natten från klockan 3 till 7 på station, vi försökte få lite sömn och eftersom de var helt folktomt så trodde vi att det var okej men vakten ville annolunda. Jag hajjar inte grejjen? om det hade kommit folk är det väll klart att vi hade flyttat på oss men varför störde han sig på om vi ville vila? Jag tror han njöt av att se oss lida. Jävla fascist!
Jag överlevde natten iaf, och nu sitter jag här solbränd och trött. Har varit i vårdsätra badet med Elhiiiiiiin och Matilda, vatten var askallt men det blev varmare efter våran mysiga vattendanz! Jag kom dit blekast och åkte därifrån brunast. Vad som också var brunt var våra godispåsar efter en timme i solen.. vi fick slänga allt. 30 :- åt helvete;(.
Ikväll ska vi kanske hinka hos Malin, hon bytte till sig en sprit flarra av sin kära broder, men först ska ja bli blondin. E ska hjälpa mig, wish me luck!

image223
Jag strand 07;) grrr!









BTW. det blir PEACE & LOVE för mig i sommar! :D WOHOO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag och "dagens outfit" önskar dig lycka till i hårexperimentet !

Postat av: Anonym

Blondin, inte dååligt inte dåligt! :D . Men sluuta jag vill också till Peace & Love, är sjukt less över att jag har teori provet dåå!

2007-06-10 @ 19:14:49
URL: http://rebeccs.blogg.se
Postat av: Anonym

Hoppas färgningen går som den ska! :D

2007-06-10 @ 20:48:48
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha sexig bild ;)

2007-06-11 @ 17:57:47
Postat av: Anonym

wö wö! ere dags nu!! hur gjorde du? hur blev de? tell me tell me. ta bild! =) :D

2007-06-11 @ 18:16:05
URL: http://karinhanser.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback