yesterday dont matter

Ibland hatar jag verkligen blogg.se. Jag hatar att det inte funkar när jag vill att det ska funka det är verkligen ett jobbigt I-lands problem.
Men nu funkar det iaf och det känns bra, Jag måste nämligen dela med mig till alla mina läsare att jag och Elhiin POWERWALKADE IDAG! Japp det är sant! Vi gick från skog till skog och plockade blåbär och gick till det gamla äckliga torpet som det typ spökar i? Där hittade vi en ny grill, jag undrar nu vem det är som går denna krångliga väg till vidriga torpet som det alternativt spökar i och grillar? EHH OKEJ? tänkte vi och gick vidare.. fastän vi var väldigt
förbryllade..
Vi hamnade då i annan stig som hade fått namnet Stig. Fantasifyllt tänkte vi och gick.
Stigen var inte värd att kallas stig kan man tycka.
Så vi drog hem (punkt!) 
Powerwalk is done, Fan va snygga och smärta vi kommer va ikväll!
(rättning; hade kunnat vart, om vi inte åt så mkt chips och godis:( )

Men till det viktigaste; Ikväll är det WEEDS kväll! Misstänker starkt att dom har sänt upp någon satelit som läser mina tankar just för jag har tänkt "ska dom inte sända Weeds snart?" vilket dom gör nu. Underbart!

Men nu ska jag ut och ta frisk luft. Och med det menar jag att jag ska röka, älskar ciggaretter.. det är verkligen livet!
Puss
image258

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar Weeds! Såg på tvn idag att det ska börja igen på Onsdag :D

Postat av: Anonym

måste bara säga att killen på bilden (som är på startsidan på blogg.se) påminner somfan om johan glans? :O.

2007-07-16 @ 03:03:10
Postat av: Anonym

föregående talare : jag håller verkligen med dig ! han påminner om johan glans och vilken fin pratbubbla du har gjort petra !

2007-07-16 @ 08:37:21
URL: http://dahlia3.blogg.se
Postat av: Anonym

haha håller med!

2007-07-16 @ 08:49:08
URL: http://couleur.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad duktigt av dig att plocka blåbär!!

2007-07-16 @ 14:47:34
URL: http://chipset.webblogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback