varma öl och kalla element

Mitt huvud känns fullt.. egentligen vaknade ja klockan 11 men gick endå upp nu.
Magen ropar ett mat och kaffe och jag vill bara gå och lägga mig igen.
Fast jag kan fan lova er att det var värt det! Hade en asmysig kväll igår.
Kvällen började rätt katastrofalt eftersom det började HAGLA som faen
när vi klev av bussen i Skärfelten, vi fick vänta dom två längsta
minuterna i vårt liv, när Linas bror hade skjussat hem oss
till Lina hade jag en liten pöl i mina pumps och jag skojar inte.
Vi var sjukt blöta och vi frös men vi var glada endå och alla högg in på spriten.
Det var jag,Elhiin,Lina,Malin,Nora,Tilda och Rebecca
och även Christoffer och hans kompisar I think.
Anyyyyywho, när vi kom till Lotus var vi tydligen VIP och fick sitta i ett VIPbås.
Båset rymde 20 pers och vi var 15 så det var nice, det var 2(?) gratis helrör
och 2(?) gratis champagneflaskor med åt folket! Det var ingen underdrift
att vi i princip satt och drack hela kvällen. Det var lite svårt att dansa eftersom
2 personer hade vissa tendeser att följa efter oss..

Jada jada.. ska lägga upp lite bilder senare
Även bilder från Elhiins kalas, ska nämligen.......
........UPPDATERA bilddagboken för första gången i mitt liv!

håll koll på den nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

FÖRST!!

2007-07-28 @ 14:38:45
Postat av: Anonym

Jävla skitkväll. Jag hatar Lotus..

2007-07-28 @ 20:12:51

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback