Uppsala har sveriges sämsta uteliv (tur att jag har så bra vänner då!)

Igår var det utlovat gratis champagne och fri ingång, vilket var sant..
jag,Elhiin,Josefina,Malin och Lina satt i det såkallade VIP-båset (jaha) och fick inge mindre än 4 flaskor att dela på! Kalasbra tyckte vi, mindre bra var när jag gjorde upptäckten att det inte ens var mousserat vin vi drack utan något bajsigt som vanligt vin från spanien? Vi hade kommit fram till att Lotus inte hade råd att flänga ut tusentals kronor för att få några brudar nöjda med lite dompa men kunde vi åtminstonde fått mousserat vin? från Frankrike? Nej mitt humör skönt avskevärt..
Samma sak när INGEN bartender kunde göra en orgasm? Är dom lost? Jag skrek och härja att min kompis faktiskt fyllde 19 idag (LÖGN) och ville ha en orgasm 6 omedelbums, men bartendern kollade på mig med sina sorgsna ögon och sa att han inte kunde, då sa ja att han skulle blanda två asstarka drinkar och ge mig dom billigare.
Slutsats: jag fick två starka drinkar 40 kronor billigare, sweet!

kvällens mest braiga var när vi fick tillbaka Elhiin in, vakten som var ett fetto ansåg att Elhiin var för full för lotus. Vilket as, det är väll endå upp till henne själv att avgöra det och hon hade inte ens druckigt upp sina asstarka drink! Jag och Lina var überlacka men såklart fick vi in henne, ingen dissar mina vänner och speciellt inte som ett ställe som lotus. UH!

image248


PS. på den vänstra armen som får att skymta spydde Lina upp en korvpirog under en vild rökpaus. Det var meningen att hon skulle rapa vilket hon inte gjorde utan hon spydde minsann. Jag lovade dom dyrt och heligt att hänga ut den händelsen på internet och jag är ju en tjej som håller mina löften. Grr!


PS 2. Fick höra utav en kille att jag liknade en sexy teacher pga av min outfit ( som var en svartpennkjol som jag snodde av mamma, en grå tröjja jag också snodde av mamma och sedan en sidenrosett runt midjan typ. och Uppsatt hår i en knut) SEN två timmar senare fick jag höra utav en annan att ja påminde om hans gamla lärare i mellanstadiet som hette Petra och var sträng. Jaha. Ja kanske borde bli en svenskalärare då som alla ******* på nattstad säger åt mig att bli. Jippijey!

PS 3. Elhiin gav mig ett sugmärke. Fast mamma trodde att det var från en kille och att jag bara ljög. :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Altså Petra. Du är bäst. Du är värld hundra liter Gula änkan för dina ord och beskrivningar. Det är bra att du och ditt tanjentbord finns, så du kan dokumentera ned allt jag inte minns :). Puss och nyp!

2007-07-07 @ 17:49:45
Postat av: Anonym

Såklart BABE! det är vad jag är till för! Jag ska till stenhagenskolan och träffa dig nu:D GRR!

Postat av: Anonym

HAHA, jag vet. det finns ett par örhängen som hon har som jag speciellt diggar, det är några sorts stjärnor :') mycket classy må jag säga!

2007-07-08 @ 20:10:51
URL: http://paulinalevo.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback