tjaa, är man rik och kåt så är man!

Jag har det uträknat. När jag blir stor ska jag gifta med mig Baron HiltonJR som ja inte kanfå tag i någon bild av. 8: och stenrik! He's mine! Fatta kul ja kommer ha jämnt,Ja kan snorta kokain med Paris, desgina väskor med Nicky och köpa dyra hus och vara hur elak och vidrig som helst för jag kommer vara så rik och rka människor får vara arga.
INGEN skule någonsin våga säga ifrån mig så ja skulle altid ha rätt och vänner kunde ja köpa efersom jag kommer i princip vara rikast i världen
och en ITgirl ska jag bli såklart, ingen kommer ha snyggare kläder än jag..och även när ja klär  fult kommer det bli inne endast för jag har på mig det.
Baron,Baron.. om du läser det här hör  dig nu? vill inte vänta längre..

image246

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, låter som en drömtillvaro :)


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback