Sex turns straight people gay and gay people turns into Mexicans!

På morarna när jag vaknar upp brukar jag oftast sucka irriterat över min extrema fulhet.
Mitt hår är rufsigt och allmänt äckligt, sitter oftast klistrat mot kinden blandat med dreggel.
Ögonen är små och har en liten kines touch över det hela
Min mun stinker avfall från Tjernobyl eller liknande..
Men idag, idag var det det är annolunda dag. Hittade nämligen 3 nya finnar!
JA! ja brukar inte få finnar och nu kom dom 3 på en gång. Två på näsan och en precis över munnen. Eh?
Hur nödvändigt är det? Och ska ja klämma dom? det för sjukt ont. Är dom ens mogna? Förstår ingenting.. vill bara ha dom bort. :|

image257
Den här bilden posar jag fett eller är alternativ bajsnödig, men poängen är att jag har ritat ut mina finnar så ni ungefär ser exat hur synd det är om mig! :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

hö hö du har tillbringat för mycket tid med mig/johanna

2007-07-15 @ 15:25:07
Postat av: Anonym

tack för svaret :D nu vet jag iaf mer ;P
läs senaste inlägget ;) kram

Postat av: Anonym

neeee..sluta nu!
alla e fula på morgonen och ingen doftar hallonbåtar på morgonen i munnen. Men du är ju jättesöt och vacker! :) tänk så istället.
aja hoppas du har en trevlig dag.

2007-07-16 @ 01:45:08
Postat av: Anonym

Hata finnar :(

2007-07-18 @ 09:46:50
URL: http://sandralundin.webblogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback