På besök i mellanmjölkets land

Den hära lstan snodde jag från zeth, som har lyckats blivit minnya favvoblogg på några dagar.
Favoritcafé: I Uppsal typ, storken?
Favorittidning: Om jag måste väla, Solo..
Bästa saken som händer i sommar: Att jag får sova efter den 13 juli
Favoritplagg i garderoben just nu: ett par rävtofflor och pennkjolen som inte är köpt änmen SNART så hänger den i gaderob de Petra
Längd: 159,5 exat
Byter gärna garderob med: Stella McCartney,Kate Moss,Katie Holmes osv
Vanligaste färgen på mina kläder: Grå,Svart,brunt,vitt?
I sommar kommer jag att gå klädd i: Vinterkläder
Men absolut inte i: Sommarkläder (Seriöst)
Byxa eller kjol: Både och
Sminktips till allmänheten: Gå helt enkelt inte ut om du är groteskt ful?
Senast utlästa bok: Gossip Girl
Mitt rum kan beskrivas som: Vidrigt
Mig själv med tre ord: Jag Är Cool
Jag ville bli när jag var liten: Kändis, celebrityhorny var jag som kid
Höger- eller vänsterhänt: Moderat
Humör just nu: Irriterad
Är det nåt du absolut inte äter: Ja massor bland annat lök av olika sorter eller paprika,fy farao
Kläder just nu: Trosor,stor lila T-shirt,Bh,Glasögon (IM SO FREAKING HOT!)
Fisk eller badkruka: FISK I love to bada!
Hur många kuddar sover du med: minst 4
Spelar du nåt instrument: Ehhhhh nej tack
Morgon- eller nattmänniska: Både och, helst mittimellan ;D
Sparare eller slösare: Slösa, fast ja kan vara förbannat snål också så lite spara  I guess
Bästa film: Nej men Tv serier finns det massor
Har du några homosexuella vänner: Har räknat med att minst 1 av dom är det.
Tror du på mirakel: Vad för mirakel?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3 om dom inte är för jobbiga
Bio eller promenad: Båda två blir långtråkiga efter ett tag
Är du kittlig: Ja
Snarkar du? Mycket möjligt
Stjärntecken? Fisk, fast beter mig som en skytt eller ett lejon
Rädd för insekter? Nej inga alls
Äckligaste insekten: Älskar aaaallt levande
Största svaghet: Pretto,besserwiser,Tjurig,you name it
Bästa bok? Alla Jonas Gardell
Vad vill du jobba som? Nått bekvämt
Chips, morötter eller godis? Morötter, fan vad illa ja mår efter allt godis:(
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? been there
Gungar du på stolen? Ja
Vilken hand håller du gaffeln i ? Din.Mamma
Gillar du att sjunga? Sjunga exat vad?
Anser du att du är stark? NIX
Använder du knark? Ja,ja äter knark varje dag
Kaffe eller te? Kaffe

Kommentarer
Postat av: Anonym

"höger - eller vänsterhänt ?"
moderat .
HAHAH !


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback