mini blogg-paus

Imorgon drar jag på ELIVALEN, det är en liten festival arrangerad av Elhiin och Elin, på Elin-dagen:D.
Jag kommer hem den 2 augusti, hemma två dagar sen drar jag till Alanya
Och från Alanya kommer jag hem den 18, och då börjar jag skolan den 21 igen..

Såå.. en lite bloggpaus här, men ska försöka blogga så mycket jag endå..

Ska föra en liten dagbok i Turkiet och knäppa kort så missa inte det!
jag lovar att det kommer vara massa kissbilder samt när folk alternativt kräks

Mucho fun!

image274

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo jag vet, hatar den där kod-grejen :( Typ vanliga cigg med ysl-märke :p

Postat av: Anonym

yes :) nej men var typ jävligt trött från att ha sovit runt 2 timmar, så jag var bara allmänt gnällig.

2007-07-30 @ 19:40:49
URL: http://zeth.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback