lust of the libertines

Ibland älskar jag verkligen gränspolisen,utlänningsnämnden och migrationsverket. Fick sluta tidigare idag IGEN. I just gotta love it. Förutom att jag har gjort fel på en handfull skriva rapporter som jag måste ändra imorn är allt bra, hoppas innerligt att vi får sluta tidigare imorn me då jag kanske får sova litegrann.. det börjar verkligen ta nu att vakna så pass tidigt och jobba så mycket.. syns på mina ögon och min kroppshållning som påminner lite om en 80årig tants..
Känner en litet Elhiin behov också, måste snacka om henne om göteborgresan,londonresan känner mig sjukt äckligt stressad. Blir alltid sådär när ja har tänkt ut saker då vill ja att det ska hända NU, men om det nu skulle bli som jag ville skulle det se ut såhär;

Göteborg 22 juli, halvklart
Alanya 4 augusti, helt fixat!
London,
Ja vi missade Glastonbury men det ordnar sig nog endå!


Kommer antagligen inte blogga nå mer ikväll. Så istället ska alla tänka på Min mamma idag, hon började sig första behandling idag, den är klar i oktober. Så imorn ska ja nog shoppa lite snygga sjalar och brillor åt henne

Tjilllevippen!

Kommentarer

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback