la belle to the bone!

Vem är du vackra människa som satt framför idag på tunnelbanan?:( Åh vackra människa aldrig kommer jag få se dig igen. Men ja vill ja vill! Så perfekt, så mycket Pete,ack så vacker han va!
Nu kommer jag avlida, jag antog att  här skulle bli som vanliga dagar då allt suger, jag gör fel hela tiden, äter en vidrig lunch och missar tunnelbanan och måste vänta 5 HELA minuter.. MEN idag hann jag me tuben, det kan vara ett mirakel, det kan vara att jag drog lite tidigare från jobbet ja ingen vet, men det är ett tecken för där satt han. En flummande ängel. Alltså ingen knarkare men flummande ängel låter poetisk och fint. Härdanefter ska jag alltid ta det där tåget. Oh!

Ps. Jag har kommit på att av cirka 45-50 bloggar ja läser dagligen är det endast ungefär 10 styckna som är helt normala och helt okej människor som jag faktiskt tycker om att läsa pga av deras normalhet och inte för dom är ute och cyklar me fjanterier och fula modetips. Ja ni som ja diggar ni vet vilka ni är :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva upp bloggarna som du läser dagligen, de som är dina favoriter! =)

2007-07-08 @ 20:09:01
Postat av: Anonym

jääävlar. läser du 45-50 bloggar om dan? hahah shit :P

2007-07-16 @ 02:04:33

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback