Konst.

idag har jag storshoppat med Elhiin. Jag fyndade bland annat oljekritor som jag målar vacker konst med (självgod är vad jag är) en bok om Pete Doherty med en massa vackra citat och åsikter osv, väntar mina andra två böcker som jag har shippat från England, väntar med stor spänning.. förutom dom två extremt spännande köpen så tjackade jag korv från IKEA, tre kaktusar vi döpte till Raul,Elton och sedan ett namn jag inte kan minnas men jag bestämde mig för att kalla den för Ida tills jag kommer på dens riktiga namn..

Elhiin berättade även en otroligt intresant ideologi för mig idag. Den är säkert sekressbelagt av Elhiin men jag publicerar den endå. Det handlar om intelligens och hur man kan vara det på olika sätt. Alla med högt IG är ju som bekant inte världens smartaste människor för det. Det var synd att jag var så kissnödigt när vi hade samtalet för jag blev särskild berörd av just ämnet reflektions-intelligens.
Det är ju verkligen en jävla synd att 90% av alla blogganvändare inte kan föra en normal diskution men för er underbara bloggare och andra skulle ja hemskt gärna hör er åsikt om det. Men jag förväntar mig faktiskt inget svar..

Puss!

Det är Carlos Barat och Pete Doherty. The Libertines is the life punkt
image249






Och till anonym, jag publicerar bloggarna lite senare.. kanske lägger in på mina länkar.. det är dom jag verkligen diggar, dom jag ogillar starkt tänker ja inte hänga ut.. samma sak gäller personer jag hatar i allmänhet dessa människor ska jag inte heller hänga ut för dom vet ju vilka dom är ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du förföljer min önskan, hihi!

2007-07-09 @ 11:12:13
Postat av: Anonym

Gosh vilken fin layout du gjort på din blogg!

Postat av: Anonym

Var är pete-böckerna köpta? 8)

2007-07-09 @ 23:23:59
URL: http://zeth.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback