kan inte rå för att du är ful och korkad

Btw när det endå är sommar och semestertid..som ni fattat är mamma sjuk just nu.. så vi kunde ju inte resa på hennes födelsedag den 19 juli, vilket känns rätt kasst.. har ju åkt me familjen i princip varje år, vem kunde ha anat att sommar 07 skulle hon ligga på sjukhus med en massa slangar..men vi ska nog åka i vinter istället, till Florida till Fort Lauderdale :D Då ska vi hyra bil och så och då får ja äntligen åka på disney land i Orlando, då har varit på både Disneyland Paris och Orlando av loppet av typ 13 år, duktigt gjort! Lyckocigg på den!

image245

Eh apråpå våra extrema mängde av trädgårdsmöbler kan ja konstadera att på baksidan har vi 6 stolar, två fåtöljer,två bord,en solstol... Och till en ful trädgårdstomte som alltid stirrar på mig när jag sitter och röker. Creep

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas din mamma blir bättré och att du får åka utomlands nån gång i år ändå!

Postat av: Anonym

När jag var liten var min högsta dröm att åka till något Disneyland.. Var bergssäker på att det kostade 1 miljon för inträde. :)

2007-07-04 @ 11:19:54
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback