jesus loves you but everyone else hates you, skank

Till anonym som skrev ang. det här inlägget;

Jag menade inte att vi nyligen blivit osams
och att vi ska gå och göra samma som hon.
Vi har varit osams med henne under en lång period och vi sa redan från början att ingen ska snacka skit om någon för det är barnsligt och onödigt och vi höll tyst, yttrade inte ord medans hon gick omkring och sa dåliga saker om oss för att folk skulle ogilla oss
(vilket inte funkade eftersom folk tyckte hon uppförde sig jävligt konstigt)
Men det rörde oss inte i ryggen. 
Fast det går för långt när hon går in på personliga saker om oss.
Och det värsta är lögnerna hon sprider, massa vidriga lögner
 och våra personliga saker hon visste.
Hon verkade ju inte ta åt sig när vi sa att vi ska bete oss som mogna människor och inte snacka
då kanske det enda rätta är att låta henne smaka på sin egen medicin.

Vi hade inte behövt göra det om hon bara insåg vilken lögnaktig liten fitta hon är.
 Men det gör hon inte och kommer aldrig att göra det heller för hon tror att det är alla andras fel.

men för säkerhetskull;


S C E DU ÄR EN LÖGNAKTIG LITEN FITTA
och snart kanske du inte har någon kvar.

*skadeglädje är den bästa glädjen!*




btw köpte jag kameran idag. happy me!

Kommentarer
Postat av: Anonym

yes, framförallt det där med kedjerökningen. Banta är jag väldigt dålig på, orkar med att vara halvt anorexiabarn i typ en vecka, sen ligger jag hemma och smörjer in mig i sirap samtidigt som jag injicerar min kropp med smält choklad typ :(

Postat av: Anonym

vad skönt, har bara så jättekort, typ när jag är bakis. Jo detsamma, dax att fly huset snart.. jag vet inte.. kollar inte så mycket på tv :p

2007-07-23 @ 19:10:52
URL: http://zeth.blogg.se
Postat av: Anonym

ojoj, ta kort på mig (H) *het pose*

2007-07-23 @ 19:17:39
Postat av: Anonym

men åh vilken stor fet tönt du är.

2007-07-26 @ 12:02:55
Postat av: Anonym

haha ip adress ipadress;). Vet inte hur det vart jag som blev tönten i det hela men jaja. Folk får vad som förtjänar och då menar jag alla.

2007-07-26 @ 12:20:55
URL: http://Stellae.blogg.se
Postat av: Anonym

Var det S C E som tittade in och kommenterade eller?

2007-07-28 @ 00:05:31
Postat av: Anonym

Tippar på det ;) // Petra

2007-07-28 @ 01:52:07
URL: http://Stellae.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback