Goodbye sister disco

Sista dagen var mysig. Slutade vid lunch men stannade endå kvar och fikade och åt med mina gränspoliser höhö. Det är lite halvsynd att jag slutar nu när jag har fått bra kontakt med alla, dom är übertrevliga, får hoppas att ja får fast anställning där när ja slutar skolan (som VISSA andra fick, jeefla as :@) hihi.
Igår blev jag full mina vänner. Först satt vi i ett valv(?) mitt inne i stan. Det var fint.. som ett oas i öknen ungefär! Där drack vi, hos malin sen drack vi ännu mer..och jag blev så jävla förbannad när dom hade skrivit på hemsidan att bussarna gick som vanliga nattbussar, fan va sur jag blev! Trodde jag endast behövde vänta 5 minuter på bussen, 5 minuter är ju egentligen också hiskeligt mycket för en stressad person som jag men endå.. enligt den riktiga tabellen skulle ja få vänta 1 timme! NEVER! jag fick helt enkelt väcka pappa. Han var glad. NOT
Men nu sitter jag åtminstonde här och är trygg. Uppsalas Uteliv han inte ta mig.


 
Nu ska ja lägga upp en liten playlist jag har gjort, Ja! jag har lärt mig :D ingen trodde den dan skulle komma men såhär ser den ut ;D
image256
Ja, massor av red hot chili peppers och the Who, Nästan inge Beatles och INGE Babyshamples eller något! Det är nytt som händer med mig. Tror det är sommarlov.. :(

ja just det. la in några sköna bloggar på min länklista, tror och vet att jag möjligtvis glömt någon stackars krake. Men där är dom iaf, ciao!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH JAG È MED JAG È MED JAG È MED PÅ BRAIGA BLOGGAR :D hallå hallå, jag blir varm i hjärtat nu! tackotack! :D me like your blog also (springer iväg för att jag blir så generad hihi)

Postat av: Anonym

åhå dahlia är med ! ÅHÅ , nu blir jag glad ! :D

2007-07-14 @ 22:03:50
URL: http://dahlia3.blogg.se
Postat av: Anonym

en fråga eftersom du nämner gruppen här. vilka är "the who" ??? :D hehe

2007-07-14 @ 23:20:11
URL: http://naaatha.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback