ge en sol till världens barn (dvs mig!)

Snart åker Raq och hennes tjejmaffia (bestånde av Mamma makedon+Systrarna Smilevski) till Bulgarien. Men jag är inte avundsjuk alls för jag ska ju faktiskt jobba hela veckan och det är ju nästan lika kul som att åka på semester eller hur? Apråpå resor funtar jag på att bomba något flygplan, av en slump kom jag fram till att planet som ska till Bulgarien är en bra idé. Att Raquel kommer få stanna hemma då har ju inget med saken att göra, jag är ju trots allt ingen ond människa som vill att folk ska stanna i kalla Sverige absolut inte..

Jaja, Elhiin my loved ONE är hemma från Peace&Love, hon har skickat diverse sms till mig (och jag till henne såklart!) hon har haft det bra där. Det jävla aset. Men jag jobbade ju som sagt så det är ju ingen synd om mig. Det är nästan lika roligt.

Och apråpå ingenting.. Vi har köpt ännu uppsättning av bord och stolar. Så nu har vi en på framaltanen, En på bakaltanen och en på tomten. Just på min "Sol-platts" så jag antar att mina föräldrar tror att det inte kommer infinna någon sol den här sommaren så jag inte ska få sola? Jag tror dom är synska, det förklara varför jag är synsk. Jag typ vet allt som kommer hända, exempel jag ska jobba imorn och ska upp klockan 6. Det ni!

Nej nu ska ja börja packa om, Pappa har ju tjatat på mig och ja har ljugit och sagt att jag redan gjort det vilket jag inte har. Börjar nu. Sov sött

image243
Man skulle kunna tro att denna bild är tagen en lördagnatt klockan 3 men själva verket är den tagen en vardagseftermiddag, dom är helt nyktra jag lovar. Fast man kan inte tro det lixom. Helt sjukt


Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå ! den där elin går ju på rosendal ! i min franskagrupp och allt ! :O

Postat av: Anonym

jamen det stämmer ju . hon brukar sitta raden bakom mig . jag sitter alltid på första raden , allt för att synas och verka intresserad ! :D

2007-07-02 @ 17:12:03
URL: http://dahlia3.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback