Frääkking HÅTT!

Idag var jag och Jay-Jay och shoppade 50 års present till mammsen som fyller den 19 Juli. Anledningen varför mamma får en present och inte pappa är för att pappa endast fyllde 49, nästan tonåring medans mamma är tant på riktigt nu. Nästa år när pappa fyller 50 ska han också få något fint.
Det var faktiskt ett himmla velande på stan. Jay kunde inte bestämma sig utan hade konstant ångest. Fick tvinga på henne saker, det hade varit mycket enklare att få handla helt själv fast då hade min budget inte varit så stor. Mamma så du vet, din(a) present(er) blev SJUKT dyra. det du!

Jag köpte ett par skor. LACKPUMPS!!!!!!!!!
 Kollar på dom just nu.. dom är så fina..klacken cirka 10-12 cm. Blir pirrig i magen och lite upphetsad när jag kollar på dom. Dom kostade 1005:- från början och nu var priset nedsatt till 399:-.. man kände sig tvungen.

Jay velade på en snygg väska. Den kosta 800.. hon tyckte det var lite dyrt för en väska (?)
Hoppas jag aldrig blir snål.


image254

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är min på fredag, bara så du vet. Vi ska fira dig så inåt helvete för att du slutar jobba :).

2007-07-11 @ 19:20:55
Postat av: Anonym

Du är min på fredag, bara så du vet. Vi ska fira dig så inåt helvete för att du slutar jobba :).

2007-07-11 @ 19:21:07

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback