eat this mofo'

Alltså en natt för några dar sen satt jag och Raquel och snackade skit på playahead ( Ja, jag har skaffat playahead nu.. betongapa heter jag där, skriv gärna en rad eller två ;D) Anyways började vi snacka om djur vilket är ganska ovanligt för i vanliga fall snackar vi i princip mest om bajs,morgonsex och ägglossningar typ.. då kom vi fram till att mullvaden är ett vidrigt djur! kolla in klorna!!! det är så jävla sjukt, dom är lixom blinda me! Raq var värsta faschinerad, hon bah satt och tjatade om mullvader i säkert 20 minuter. Jag fick ljuga att ja skulle gå och lägga mig för att få henne att va tyst..hähä

image240
Häj jag är en soetkorv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh jesuset vilken söt grej . den ska jag ha . den ska bo i mitt rum . just det .

Postat av: Anonym

VADDÅ LJUGA? TASKIG!

2007-07-01 @ 21:06:09
Postat av: Anonym

Jaaaa verkligen! asså Raq bah överdriver hela tiden! måste verkligen ljuga för att få henne att va tyst.. men säg inget!shhhhhhhh ;D

2007-07-01 @ 21:33:57
URL: http://stellae.blogg.se
Postat av: Anonym

Om man man tar bort de hemska klorna så var den helt okej, dock inget jag skulle vilja leva med. Möjligtvis på avstånd...

2007-07-02 @ 15:20:51
URL: http://gulliiver.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback