bad reputation dont stops me!

Idag har min fabulösa shopping fortsatt. Jag köpte en kuvertväska,en klänning,två t-shirtar,
en tunnika,skärp och ett gäng underkläder. Allt på rea.
Fyfan vad jag älskar att ja kan fynda ibland,
älskar mig själv dom stunderna..

Igår var det en helt vild kväll..
Elhiin bjöd på piroger med fetaost och bladspenat, gästerna bestog av;
Mig,Matilda,Emma k,Emma b,Maja och Ida
 vi åt mat, drack jävligt mycket alkohol,badade badkar
 och målade oss som katter..
sedan staplade jag hem full som ett svin med mina pumps,
fortfarande kattmålad och deckade..
Elhiin ringde och väckte mig och tvingade ner mig
och bada fast efter ett tag blev det kallt så vi
drog till stan och konsumerade..

Nu sitter jag här och funderar på en dunderunder outfit tills imorn
då det vankas fest hos Lina sedan utgång.

Tooodls!

Kommentarer

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback