arg bäver :@

Igår gjorde jag något dumt, jag sket nämligen i att blogga. Hade inte orken helt enkelt.. dessutom fyllde 50 år igår och massa släkt var här och gav henne extremt dyra presenter. Det var skoj., mest kul var Veronica hon var allmänt bratig och glad, jag hoppas ja ser henne på både biblioteksgatan och stureplan om10 år. Min lilla älskling

Fast detta ska bli ett ilsket inlägg, VARFÖR kan ja inte läsa aftonbladetsbloggar? JAG MÅSTE LÄSA ALEX SCHULAMN MEN DET GÅR INTE, eller nej läs ALDRIG!
Det blir alltid cp, man frå vänta typ 5 minuter och förstår inte dom människorna att jag inte har tid att vänta så länge? idioter!




Och sen kliar det i min hårbotten också. skit

Kommentarer

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback