ännu ett ypperligt intressant innlägg a la Petra

Okej, var nyss ute för att ta dagens första kaffe och cigarett vilken
brukar vara en fröjd för mig..
Fast idag var det annolunda, jag gick ut på framsidan istället för baksidan.
på baksidan kan ja sitta ensam där ingen ser mig, ljuvligt..
På framsidan var det liv, ena grannen gick ut och rastade sin råttliknande hund,
andra grannen fixade med sin bil och dessutom satt min katt, Flickan-hugo
och skrek för kung och fosterland för hon ville in och käka.
Jag orkar inte med folk som ser mig sitta i ruffsig hår inlindad
i ett rosaprickigt täcke och dricka kaffe ur en
vit mugg med rosa,bruna och turkosa
blommor på samtidigt som jag röker en cancerpinne.. the moment was förstörd..

Men hur som helst röker jag upp ciggen fort som fan och släppte in
kattfan och nu sitter jag här och planerar på att hoppa in i duschen.
Ska kila över till Elhiin snart för att bland annat snacka skit och röka
och senare ska ja vi börja föra liite smått och sedan bege oss till Lina.

Problemet är att Lina är en bonde, inte en tobakstuggande kofarms bonde
utan att bonde som gör att vi måste ta den där vidriga gråa lantisbussen.
Hoppas bara allting flyter på bra,
om den fortsätter i den här stilen som morgonen
börjat med så kommer vi säkert bli
våldtagna av någon galen bonde från Örsundsbro typ!

Hepp hepp..

image271
Där är jag och E när vi mår som bäst
Oberserva att jag prenenterar en barbara-ko
(En ko man ska ha sex med alltså)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mäh! va ska mamma säga!? /jay-jay

2007-07-28 @ 14:36:00

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback