8 simple rules for buying my teenage daughter

För några dagar sen publicerade jag en lista som jag själv hade skrivit på min playahead, där bräkte jag bland annat ut mitt hat över
tunnelbanor på morgon,the voice,korkade människor, ghettograbbar och förorter.
Jag fick väldigt mycket respons över den lista.
Några hyllade den andra hotade mig till livet.
Kommer speciellt ihåg en trevlig pojk. Han kallade mig saker såsom hora och "ta-bort-din-lista-annars" hot. Han skrev också att jag skulle komma till västerås till bäckby centrum för att han skulle slå sönder mig.
Jag gick aldrig dit.
Jag fick aldrig heller chansen att ta reda på vad exat vad som gjorde han upprörd,
 han bodde ju i det pensionärvänliga området bäckby i västerås så det var inte förorterna och han var ingen fjortis heller så jag antar att jag aldrig kommer att få veta:(.

Nu är min lista raderad, ska nog ta upp den igen fast med några grejer.
Det ska vara min grej.
Ha hatlistor som gör folk upprörda.
Jag ska bli playahead kändis och det är mitt mål.
Ja det är det..


Förövrigt har jag kollat på Family Guy hela natten i princip.
Hittade den
här länken på Zeths blogg.
Alla FG avsnitt med hyffsat bra kvalité,
jag vart lika upphetsad som en hormonstint 13åring kille som kollar på porr för första gången.
Jag har ju bara hängt på Peekvid annars och checkat online serier men den sidan är katastrofal eftersom dom skippat alla bra serier.

nej allt dett snack gör att jag blir sugen på ett glas mjölk. Godnatt!


Ps. Vad ska man göra åt torrhet i munnen? Kan knappt röka längre
 hatar i-lands problem:(


image266

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, kul när man får folks uppmärksamhet både på bra o dåliga sätt :P skönt att påverka folk ;)
jag vill se listan!! :D
torr i käften? drick vatten lr annat? rök mindre? :O

Postat av: Anonym

ska också göra en hata-lista ikväll ! :D

2007-07-22 @ 12:09:53
URL: http://dahlia3.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback