Bittersweet is a oxymyron..

..emptyness is bittersweet baby!
Lilla vackra nicole, min första breathtaking crush var i den livliga colombianska tjejen med dåliga hårförlängningar och färgglada kläder, så många timmar jag satt framför tv och beundrade denna människa, jag vet inte vad det vad med henne som gjorde henne så speciell, hennes sätt att vara helt goofy ( läs; mänsklig) eller om de va hennes groovywoodstocksixties mini kjolar och pannband, jag vet helt enkelt inte men jag e sjukt besatt av henne endå! har kanske 2000 bilder av henne, heh. 
Tatueringarna hon har har ja målat av väldigt fint på ett papper som sitter under spegeln i mitt rum och väntar på att få bosätta sig resten av sitt liv på min kropp.. ack ack ack som ja lämnade henne under hennes svåra år när hon började slicka av kokain från tallrikar och rasade i vikt ( hallå 160 cm och 39 kg say whaaaaat!) men nu är hon back on track! jag ska aldrig mer lämna din sida nicole, men gnällspik som jag är undrar jag bara NÄR ska min nästbästa( ninni cj you are still my number one ;) nicole dissa Sass & bide och Dolce för stella M? har aldrig klagat på dina kläder TILLÅME när du bar en laxrosa/cerise minikjol med ett matchade linne med gälla röda hårförlängningar men stella mccartney är SÅ nicole, whos with me? så nicole om du mot all förmodan lärde dig svenska, hittade min blog, brydde dig om min blogg så please, för min skull!

mjau


Nicole

Kommentarer
Postat av: Anonym

and u'r still my nr.1 patron! 4 sure ^^

2007-03-04 @ 23:30:55

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback