The who?

Mitt högra öga är jätterött, och jag har varken tagit några olagliga preparat eller varit uppe hela natten (även fast det kan tyckas att det är mest troligt, jag syftar på mitt spelberonde).
Jag menar, igår kliade jag mig i ögat.. men ska man inte ens kunna göra det fritt utan att bli tagen för en arg knarkare? Förhoppningsvis är jag allergisk mot pälsdjur.. det ger mig en perfekt anledning att raka katten och man slipper hitta på dumma lögner varför jag gillar nakenkatter bäst. Djur med päls är sjukt överskattade..

Förresten har mamma ställt in en zebra färgad låda i mitt rum, vanligtvist brukar jag inte lägga märke till hennes små förändningar i mitt rum först hon poängterar dom själv och jag brukar nicka och säga jaa-a vad fint typ. Jag tror en av mina framtida julklappar låg i denna låda. Jag hoppas på ett par bilnycklar (troligt tjejen).


Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, snälla, snälla snälla kom till min skola :D. Jag vill fika och snacka, need it!

Postat av: Anonym

I wanna plauuyy.

2007-12-20 @ 15:53:13
Postat av: Anonym

Hoppsan. Jag var anomnym. Men det är jag ju inte. Jag är ju jag. Duvet, jag. And Jag wanna plauuyyy!

2007-12-20 @ 15:53:56
URL: http://e018.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback