vi äro musikanter

Hallå dagboken.
En sensation har hänt, nämligen mitt hår..
Igår satt jag mellan 14:00-21:30 på klipppunkten,
käkade choklad,drack kaffe,läste cosmopolitan och lät Mirja fixa mitt hår.
Jag är fortfarande i chock(eller extas)
Mitt hår är blont, vilket inte är ovanligt eftersom jag haft det förut.
Men den här gången är det långt, jag har alltså riktigt långt blont hår.
Dom säger att det är fint. Mamma är skeptisk. Jag vet bara inte.
Eftersom jag råkar ha stora bruna ögon med långa ögonfransarar
Har det gjort som en speciell effekt, det var det första Mirja sa, att jag får snygga ögon.
Snygga ögon är ju en bra grej men hon sa att jag såg näpen ut också, har inte riktigt
100%koll vad exat näpen betyder men men..
I mina dar har jag haft varenda hårfärg och hårlängd samt frisyr som finns.
Men aldrig långt och blont.. hoppas ja vänjer mig.. bild kommer ikväll!

Men till något roligare, gratis inträde och halva priset i baren,
det var dom magiska orden Malin behövde säga, Seven ikväll
alltså, föra med mig,M,mina ipod-högtalare,cigg och öl. Kan det bli bättre?
svar nej.

image280
Okej här är en dålig bild, håret är längre och inte lika kissgult..
bättre bild tas som sagt ikväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

jääääävlar vad fint!

2007-08-22 @ 08:49:55
Postat av: Anonym

veeeeeeeru classy petrus! vad gick allt på ? puss / ana

2007-08-22 @ 09:30:08
Postat av: Anonym

Skiiit fint !

Postat av: Anonym

assnyggt! mest avis

2007-08-22 @ 16:35:47
Postat av: Anonym

jaha okej, synd :/
jo, såna borde vara inlåsta i ett vårdhem. Jag hoppas på ersättning för jag mår fortfarande dåligt av det.
du har helt underbart hår :D ibland önskar jag att jag också var blond :) kram

2007-08-22 @ 18:09:27
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Anonym

åhå vad fint petra ! :D

2007-08-22 @ 21:14:55
URL: http://dahlia3.blogg.se
Postat av: Anonym

Du är sexig. Jag är sjuk. Kan du inte typ komma över och ta hand om mig och visa upp ditt hår? Jag skulle bli myykket klad :$.

2007-08-22 @ 21:25:35

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback