vancouver grogg-sluts!

Nu har katten W kommit!.
Han är fet och vit med några oranga streck och går omkring och myser..
har aldrig träffat på en keligare katt! När han och flickan-hugo skulle hälsa
så stog dom och kelade lite sådär tills W började buffa på FH och hon lacka såklart.
Hon är ju faktiskt en kattdude med självrespekt, lite som om en kille är för på när man är på
krogen och man ge en fet diss ungefär..
Så nu följer W efter mig. Han vill att jag ska klia han på magen och han sitter utanför dörren
och väntar när ja har duschar, en trofast karl med andra ord,

Och ja. Jag kom upp imorse. Fortfarande full och min dag gick ut på att inte tänka
för mycket på att jag är bakis och ofräsch.
Vill gärna lägga till ett "ja ska aldrig mer dricka alkohol" men inser att ja ljuger
när jag ska ut imorn på Paris Hilton/Feel rich/Champagne kväll( HA HA HA HA ).
Ska röja med M2 och Elhiin och Lotta kommer även, kommer bli kanon I guess :D.

image281

image282
Vad grejen med att ena öga blir mindre när man är full
kommer vi aldrig få veta:(


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt katt :)!

Postat av: Anonym

muskelavslappning? ;) har en kompis vars ena öga hänger hela tiden :D

2007-08-23 @ 22:52:25
URL: http://zeth.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback