morgon

På morgonkvisten, sådär precis när jag vaknat tror jag seriöst
att bara om jag får sova i 20 min till kommer jag vara pigg sen.
Det är så frukansvärt naivt av mig..
Det förstör mina noga uträknade tidsplan..
Varje kväll intalar jag mig själv att imorn ska jag fan i mig inte snooza
men sen ligger jag där endå.
Nu borde klockan vara 07:00 då skulle ja kunna dricka mitt kaffe
och äta min yoghurt utan några störra problem. Men nu är den
07:30 och jag vet att hade jag bara hunnit gå upp hade jag;
Möjligtvis snabbduschat,sminkat mig,ätit frukost och borstat tänderna.
Fast jag sitter bara här och äter en vidrig yoghurt.
Så segt

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag inbillar mej också att jag är piggare nästa gång väckarklockan ringer. jag har alltid fel ;( höhö.

Postat av: Anonym

ja typ, fast det heter poppers och är köpte i bulgarien har jag för mig.

2007-08-26 @ 13:06:24
URL: http://zeth.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback