Im back betchees!

I brist på händelser och ork har jag helt enkelt inte orkat blogga. Ställer mig ner på mina bara knän och ber om ursäkt till mina trogna läsare som förmodligen ligger sömnlösa på nätterna och undrar när ja ska börja blogga igen.. I got sum BIG NEWS for you! Im back on track. Nu ska ja blogga varenda dag, spelar ingen roll om jag faller i koma, har läxor upp till öronen eller fastnar i en ö mitti atlanten jag SKA blogga var eviga dag.

Anyways guys.. Veckan går bra, förutom att jag vill ställa snilleblixten som kom idén att lägga in valbara kursen 2 timmar på fredagseftermiddagar mot väggen, jag menar VEM orkar med psykologi B i två jävla timmar? när man kunde ha varit hemma och powernapat och fixat upp sig för helgen? Vad gör man under sånna situationer? Idag ville jag bara sätta mig under bordet och gråta i protest. Mitt liv är verkligen jobbigt just nu..

Jag uppdaterar mer imorn, nu ska jag fan sova jag är bajsigt trött.

Förresten hoppas jag att ni kollar in min bilddagboken hela tiden? Den uppdateras rätt ofta och jag tycker att ni genast borde bevaka den eftersom den är ytterst intressant och fullt av heta partypics, det är rena miraklet att inte Exposed har kontaktat mig än för att redovisning av mitt fabulösa liv..

god dag
image286

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grejen är ju att det inte får bli längre för att jag redan har jättelånga ögonfransar och då märks inte tjockleken så bra :/ men tack för tipset :)

Postat av: Anonym

assså jag har också sån där lektion på fredagar ! två timmar med religion B - jesus går mig på nerverna ! fast jag älskar religion .

2007-09-01 @ 10:48:03
URL: http://dahlia3.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback