hello sunshine

Sitter här denna ljuva måndagmorgon och smuttar på mitt chai-té.
Kom nyss hem från stan där jag varit hos Mirja och beställt hår,
den här gången blir det tre olika blonda färger, dessutom ska Mirja
lägga in ännu mer slingor och färga utväxten osv, hela kalaset kommer ta 7 timmar(!).

Klagotime for today:


BUSSHÅLLPLATSERNA HAR BYTT PLATS!!!!!! :@ fan viken arg bäver jag vart när jag insåg det!


Alla höstkappor är fula.
Eller har fula färger
Höstens mode är FULT ( Kan endast lita på Stella McCartney)
Jag hatar skinn,färgglatt och sånt skit
Jag vill ha höstiga,mörka,slappa,tjocka kläder
med knähöga stövlar..
..eller svarta YSL pumps med knästrumpor (en våt dröm)

Okej. Nog flummat. Är det bara jag som tycker bröllop är väldigt o-2000talet?
Starlounge rapporterade typ med fasa att Jessica Biel inte ville gifta sig utan
endast ha en "muntligt avtal" (haha lol). Jag tycker hon verkar vara väldigt smart.
Jag tror jag gillar henne fast jag hatar henne.

image279
"Looook at me i'm sitting in a washbasin, booooh-yah!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

eeeh ofta man sitter i handfatet :S


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback