Hejdå ledighet

Bajsnödig lärare: ..Men det är väll bra? så börjar du med matten nästa vecka.
Jag: ja ok ook..
Bajsnödig lärare: Eller, hur ser din dag ut imorn?
Jag (lyser upp): Jag är ledig hela dan!
Bajsnödig lärare: Perfekt! Men då kan vi ju ta en lektion imorn 08:30?
Vad fan svarar man?? Nej din patetiska cp-kärring fattar du inte att jag vill sova?
varför i all världen skulle jag vilja gå upp 7 för en mattelektion?
NÄR ALLA ANDRA ÄR LEDIGA?




men åhhhhhh, jag som hade sett fram i mot denna ledighet, alltså åh nej blä skit,.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haahahaa "bajsnödig lärare" .
men hon verkar faktiskt vara bajsnödig , ofta ha lektion 8.30 när man är ledig :S

Postat av: Anonym

tack detsamma, alltid lika kul med uppskattning :) får nog ta att börja läsa den där dahlias dagbok också.

2007-08-27 @ 23:20:46
URL: http://zeth.blogg.se
Postat av: Anonym

ja gud ja , bra där zeth !

2007-08-28 @ 07:01:55
URL: http://dahlia3.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback