"ditt vänstra öga är så vackert!"

Okej. jag är hemma nu. jag är full.

dagens frågesport, kommer jag orka gå upp klockan 7 imorn för en religonslektion?
(Alltså, jesus är fortfarande jesus, vi har läst religon sen lågstadiet vad kan vi mer lära oss?)

flickan-hugo sover på mina skolkläder for imorgon, ett gott omen? (svar nej)

vi är bjudna på så kallade VIP kvällar på både seven's 2 års jubileum OCH lotus



ja. ångest. okej.. trött. full. hungrig.mat.




varför gick jag ut idag? skulle vart hemma.



oke. godnatt




btw måste kontra med dagens mest meningsfulla konversation,

Han; bor du i uppsala?
Jag dissande: ja.
Han; ok vilken skola?
Jag; "lalala, låtsas inte höra"
Han; HALLLÅ VILKEN SKOLA?
Jag; Linné
Han; ok......... bor du i Uppsala eller?

lol. fyfan. fyfan. ush

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha pallade du ta dig upp imorrse?


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback