BACK ON TRACK MISTER!

Nu är jag hemma igen:D
ni som hänger med i nuläget och inte super allt för mycket vet
att det var en terrorgrej på Antalyas flygplats.. fast vi kom hem endå säkra!
Hela turkietresan ska raporteras senare då jag har tid och ork..
men tänk er fest och sol i 2 veckor kanni ju hajja grejjen.

Turkiet bilderna är uppe;
http://stellae.bilddagboken.se


Idag har ja mest fördrivit tiden med att hitta på ursäkter för att inte blogga
och jag kom på den briljanta idén att rota i garaget, och vet ni vad?
jag hittade en guldgruva:D
nämligen runtom 200-300 lp-skivor med mina favoritband!
Jag blev sjukt happy och sprang till mamma och frågade upprört
varför hon aldrig nämnt denna lilla oas i öknen
hon tittade helt oförstående på mig och utbrast att hon
och pappa minsann också varit unga.
Okej det är ju logisk men jag har endå svårt att tro
att dessa två rynkiga vimpimplare som ska kallas föräldrar
också varit 18 år.. jada jada nu har ja iaf samlat in ett gäng
i mitt rum och dom ska sättas upp på vägen, mamma har lovat mig att
få göra om mitt rum:D jippie:DDDDDD


lite kuriosa, en asrolig grej är att min mamma har ju inget hår
just nu, lite britney style ni vet, hon har ju alltid varit en svarthårig dam
Ni vet grejen, olivfärgad hy,mörka ögon och svart hår..
meeeeen det roliga är att håret börjar växa ut och det är blont!
HA HA HA HA HA. mamma klagar alltid på mig när ja vill blondera mig
och nu ska hon själv bli en liten blondin, hon leker att hon inte vill det
men ja tror inte på henne. Blondiner kanske har roligare trots allt ;
D

image277

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va coolt m lp skivor! Roligt att du får göra om ditt rum m!

Postat av: Anonym

Klart, vi har skitkul! :D

2007-08-22 @ 21:43:30
URL: http://zeth.blogg.se

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback