You cant be me imma rockstar

Jag har lovat mig själv att aldrig aldrig blogga om vad ja har på mig lr vad som finns i min gaderob med risk för att låta Evs aktig ( Ebba von Sydow). Men jag måste bara credda min senaste älskare när det gäller kläder och det är faktistk Lindsay Lohan, lite strange eftersom jag vanligtvis dregglar efter Kate Moss eller min absoluta favvis Stella McCartney ( förvånad någon?). Men Lindsay är en modekamelount och jag älskar det, hon kan gå från blond solbränd glamourprinssessa till cool svarthårig glamrock stil till rödlätt partyprinsessa typ. och på några dagar..!
Lindsay jag vill va dig! snälla skänk lite kläder till mig då?

image58

♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  

Kommentarer

Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback