Vi syns i Uppsala!

Okej, valborg idag I see..
Om ca 2 timmar ska ja möta mina vapendragare utanför maxi och köpa hem käk som ska grillas, vi ska ha sommarsöta klänningar och dom skall tillbringa allt från champagne till tequila till vanliga 7,0r till min enkla boning..

NO STRESS, tills dess ska ja hinna duscha, kirra naglara hår smink, kolla alternativ utgång ikväll?( Jag vet Emelie jag vet!!) det bah kryyger i skinnet när jag inser att jag faktiskt bara sitter hem nyvaken och fett krusigt hår, det kmr ta jävligt lång tid att få fix på det.

Men inget är omöjligt gott folk och nu ska ja ut i vårsolen med en kopp kaffe och lite frulle! PUSS


image84

Folk i slottsbacken ;)

image85

Ännu mer folk som super i Ekonomikum..
image86

Glada studenter utanför Carolina Redivia

image87

Och såklart forsränningen! Tyvärr hittade jag ingen bild från Högarna, Gamla uppsala men ni som bor i Uppsala och har varit 13-15 år vet hur det ser ut endå ;D


Kommentarer
Postat av: rebecca

Hoppas din Valborg blev lyckad!


Skriv något snällt här..

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email/Msn:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback